Jiří Matoušek ˜— Význam značky kulturní instituce v divadelním prostředí

16. října 2007 v 15:38 |  Diplomové práce ADM
Anotace bakalářske práce. Značka má v dnešním (konkurenčním) světě své místo. Může totiž být významnou konkurenční výhodou. To neplatí pouze v prostředí velkých nadnárodních korporací, kde se se značkou nejčastěji setkáváme, ale i ve značně specifickém divadelním, resp. kulturním, prostředí. Předkládaná (bakalářská) práce Význam značky kulturní instituce v divadelním prostředí zkoumá možnosti aplikace značky v prostředí divadla, diskutuje význam značky jako součásti marketingu obecně, naznačuje způsoby, jak je možné značku budovat, snaží se odhalit specifika značky v divadelním prostředí a popisuje, jak funguje ochrana značky v České republice. V případě zájmu o celý text ba kalářské práce se prosím obracejte prozatím na e-mail: alenastribrna@seznam.cz. V nejbližší době, bude jinak text dostupný na webových stránkách našeho Spolku.

Bibliografická citace
MATOUŠEK, Jiří. Význam značky kulturní instituce v divadelním prostředí. Brno: 2007. Bakalářská diplomová práce na Divadelní fakultě JAMU.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Spolek Kultura & Management, o. s.
Renčova 14, Brno
IČO 22669892
Bankovní spojení: 218 548 677/0300
spolek@kultura-management.cz