Konference na téma management a marketing kulturních organizací a dalších institucí činných v kultuře

31. května 2008 v 7:36 | Red. |  Tipy & výzvy
III. Národní sněm regionů soudržnosti
na téma
Management a marketing kulturních organizací a dalších institucí činných v kultuře a podpora rozvoje cestovního ruchu
24.-25. června 2008, Dům kultury Horní Valy, Hodonín
AKCE JE PRO STUDENTY ZDARMA.
Ve dnech 24.-25. června 2008 se v sále Evropa Masarykova muzea Hodonín uskuteční III. Národní sněm regionů soudržnosti na téma Management a marketing kulturních organizací a dalších institucí činných v kultuře a podpora rozvoje cestovního ruchu. Pořádá společnost REGIONPARTNER. Akce se uskuteční pod patronací Rady města Hodonína a jeho starosty MUDr. Lubora Šimečka, Ing. Milana Venclíka, I. náměstka hejtmana JMK, Ing. arch. Václava Mencla, poslance PSP ČR.
Národní sněm nadnese otázky, které jsou spojeny s kulturní politikou státu, měst a krajů ve vztahu k fungováním kulturních organizací, jejich managementem a marketingem s důrazem na možnosti jejich organizačního a finančního rozvoje.

Cílem sněmu je, formulovat potřeby a požadavky cílové skupiny, kterou tvoří starostové, místostarostové, tajemníci a další vrcholový management měst a obcí ČR na jedné straně a ředitelé a vedoucí management kulturních institucí (bez ohledu na odvětví), kteří mají vazbu na kulturu a na vzdělávání v tématu managementu v kultuře.

Uzávěrka přihlášek

S ohledem na organizační, technické a kapacitní zajištění akce je uzávěrka přihlášek stanovena na 18. června 2008 do 15 hodin. Přednost mají dříve přihlášení, kapacita je omezena!

Jak se přihlásit

Úplnou informaci a konkrétní přesnou nabídku - program, cenu, naleznete na www.regionpartner.cz nebo na 739 519 322.

Přednášející a odborný program

Níže uvedení odborníci předběžně přijali vystoupení v rámci odborného programu III. Národního sněmu regionů soudržnosti. Formulace témat příspěvků jsou předběžné. Změny vyhrazeny.
  • Prof. Július Gajdoš, Ústav umění a designu, Západočeská univerzita v Plzni
    Strategické plánování v kultuře
  • Ing. Martin Hiršal, vedoucí Samostatného oddělení metodického MK ČR
    Projektové řízení v projektech EU
  • BcA. Martin Maryška, Spolek Kultura & Management, o. s.
    Projektové řízení v kulturních organizacích
  • Doc. ing. Jiří Patočka, Csc., VŠE, bývalý náměstek ministra pro místní rozvoj ČR
    Institucionální kulturní politika
  • PhDr. Jana Radová, vedoucí útvaru NIPOS/Centrum informací a statistik o kultuře
    Statistika v kultuře
  • Marta Smolíková, ředitelka ProCulture/Otevřená společnost o.p.s.
    Potenciál kulturního a kreativního průmyslu s ohledem na pracovní trh
  • Ing. Tomáš Studeník, ředitel společnosti WESTMINSTER, s. r. o.
    Komunikační strategie
  • David Tieku, vydavatel časopisu Metropolis, Brno
    Současné trendy v marketingu
  • Ing. Šárka Tittelbachová, Vysoká škola obchodní Praha
    Project Picture, cestovní ruch a kultura
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Čert Čert | E-mail | Web | 16. listopadu 2011 v 2:54 | Reagovat

Pravdu díš....:-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Spolek Kultura & Management, o. s.
Renčova 14, Brno
IČO 22669892
Bankovní spojení: 218 548 677/0300
spolek@kultura-management.cz